یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

معرفی یخساز صنعتی- انواع یخساز صنعتی

تامین یخ در رستوران ها با یخساز صنعتی:
در رستوران ها برای خنک کردن نوشیدنی از یخ های ساخته شده از دستگاهی به نام یخساز صنعتی استفاده می کنند. این یخ ها به صورت قالب های مختلفی مانند قالب های حبه ای، پولکی، حبه ای، قالبی و پودری موجود هستند. کاربرد یخساز های صنعتی در صنایع بسیار گسترده است و از آن ها در مشاغل و کسب و کار هایی همچون:
  1. رستوران
  2. هتل
  3. کافی شاپ
  4. بیمارستان
  5. کارخانه و شرکت های تولیدی
  6. کشتارگاه و غیره استفاده می کنند.
یخساز پولکی:
یکی از دستگاه های یخساز صنعتی، یخساز پولکی است. یخساز پولکی قادر به تولید یخ های کوچک و پولکی هستند. مزیت یخ پولکی نسبت به سایر یخ ها، دیرتر آب شدن آن است. این نوع یخ ها به دلیل پوشش دهی کامل ماهی ها و سرد نگه داشتن آن ها، در فروشگاه ها و مغازه های ماهی فروشی کاربرد دارند. این دستگاه در مدل های مختلفی در بازار موجود است و با توجه به نیاز کاربران می توان اندازه، قدرت و ظرفیت آن را انتخاب کرد.
یخساز حبه ای:
یخساز حبه ای دستگاهی است که برای تولید یخ حبه ای به کار می رود. یخ های تولید شده توسط این دستگاه به شکل حبه های کوچک و منظم هستند. این نوع یخ سریع تر از سایر نوع یخ ها خنکی را به مواد غذایی و نوشیدنی ها منتقل می کند و مناسب برای رستوران ها، کافی شاپ ها و سایر مکان های تجاری است. یخساز حبه ای در مدل های مختلفی با ظرفیت و قدرت متفاوت در بازار موجود است.
یخساز قالبی:
یخساز صنعتی نوع قالبی برای کشتارگاه و صید گاه یا کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یخ به شکل قالب با اندازه مختلف تولید می شود.
یخساز پودری:
یخساز پودری یک نوع دستگاه تولید یخ است که از طریق عملکرد و مکانسیم مشخص یخ تولید می کند. یخ‌ های تولید شده توسط این دستگاه معمولاً به شکل پودری و در ابعاد بسیار کوچک است. این یخ ‌ها عمدتاً برای استفاده در نوشیدنی‌ ها و آبمیوه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
خرید انواع یخساز صنعتی:
با استفاده از یخ تولید شده توسط یخساز صنعتی، می ‌توانید کیفیت محصولات خود را افزایش دهید. خرید یخساز صنعتی به جهت تولید مداوم یخ، کاهش هزینه ها، رضایت مشتریان و غیره برای رستوران و هتل و سایر مراکز ها الزامی است. برای خرید یخساز صنعتی، ابتدا نوع دستگاه را مشخص کنید. هر یک از آن ها قابلیت استفاد در شرایط خاص خود را دارند.
ظرفیت دستگاه ‌ها به صورت کیلوگرم بر ساعت است. با این وجود پس از مشخص کردن نوع مناسب، ظرفیت و ابعاد مورد نیاز دستگاه را نیز تعیین کنید. قبل از خرید یخساز صنعتی، باید قیمت‌ های مختلف را مقایسه کنید. چرا که قیمت یخساز صنعتی بسته به توانایی ها و قابلیت ها متفاوت است.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد